اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان صورت گرفت

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین سایت مرکزی رایانه دانشگاه بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان گفت: با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان، بزرگ‌ترین سایت مرکزی رایانه و اینترنت این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین سایت مرکزی رایانه دانشگاه بهبهان

مرتضی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با همدلی و همیاری مسئولان و اقدامات انجام شده در خصوص احداث فیبر نوری دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان، سایت مرکزی رایانه و اینترنت این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این سایت 100 رایانه وجود داشته که هرکدام دارای شبکه اینترنت با سرعت چهار مگابایت بر ثانیه هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان تصریح کرد: این رایانه‌ها از امروز در اختیار اساتید و دانشجویان دانشگاه قرار گرفته و در برنامه‌های آینده سرعت، کیفیت و کمیت دسترسی به اینترنت همچنین دسترسی به منابع علمی و پژوهشی آن ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سرعت اینترنت در این سایت در شروع ترم آینده به حدود دو برابر افزایش می‌یابد، خاطر نشان کرد: تا پیش از این دانشجویان دانشگاه صنعتی بهبهان با تعداد انگشت شماری رایانه و اینترنتی با سرعت 512 کیلوبایت بر ثانیه، فعالیت‌هایی از قبلی تحقیقات و پژوهش را به سختی می‌گذراندند که با افتتاح این سایت، این مشکل برطرف شد.

توکلی در ادامه بیان کرد: این سایت با هدف استفاده پژوهشی و علمی دانشجویان از اینترنت و ایجاد امکانات آموزشی برای خدمات آموزشی تحت وب، تبادل اطلاعات علمی با سایر مؤسسات مرتبط و دانشگاه‌های دیگر و استفاده آسان از سایر خدمات اینترنتی مورد نیاز دانشجویان راه‌اندازی شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: میزان اعتباری که برای تجهیز و راه‌اندازی این رایانه‌ها و اینترنت صرف شده بالغ بر 200 میلیون تومان است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول