اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان خبر داد

پیشهاد اختصاص 80 میلیون تومان به کانون فرهنگی بانوان بهبهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از ارائه پیشنهاد اختصاص 80 میلیون تومان به کانون فرهنگی بانوان بهبهان خبر داد.

پیشهاد اختصاص 80 میلیون تومان به کانون فرهنگی بانوان بهبهان

مریم حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: چندی پیش ساختمان کانون فرهنگی بانوان بهبهان به‌عنوان پنجمین ساختمان کانون فرهنگی بانوان در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت 500 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع و در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: ما نیز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز این کانون فرهنگی و همچنین راه‌اندازی کارگاه خیاطی بانوان آن، مبلغ 80 میلیون تومان را اختصاص می‌دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 18 کانون فرهنگی بانوان در سطح استان خوزستان مشغول به فعالیت بوده و برنامه‌های متنوعی برای بانوان این مناطق تدارک می‌بینند.

حیدریان اضافه داد: فعالیت‌های مذهبی زنان در بهبهان گسترده شده و با توجه به تشکیل مجالس مذهبی این بانوان، این تشکل‌ها باید به صورت تشکل‌های مردم‌ نهاد ساماندهی شوند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی آموزشی بانوان در زمینه‌های مهدویت، خانواده برای زنان شهری، روستایی و عشایری، طرح زنان منتظر با محوریت بحث بیداری اسلامی و صهیونیزم و تقابل آن با موعود، آموزش خانواده با رویکرد و محورهای دینی از جمله برنامه‌های امور زنان و خانواده استانداری خوزستان در سطح استان در سال ‌جاری است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول