اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

قدرشناسی مردم همت مسئولان در خدمت‌رسانی را مضاعف می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: قدرشناسی مردم موجب تلاش مضاعف مسئولان و مدیران برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر می‌شود.

قدرشناسی مردم همت مسئولان در خدمت‌رسانی را مضاعف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی کردستان در مسجد روستای وصی سفلی از توابع شهرستان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سعی بر ارائه خدمات لازم و ارزشمند به مناطق محروم کشور دارد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی همواره درصدد ایجاد تنگناها، موانع و مشکلاتی به منظور عدم پیشرفت کشورمان است.

شهبازی ادامه داد: دشمنان نظام با ایجاد شرایط سخت هم‌چون جنگ تحمیلی، تحریم و غیره در ایران اسلامی اجازه رسیدگی بهتر مسئولان  را به مناطق محروم  ندادند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر نیز شاهد فشارهای فراوانی در راستای دستیابی کشورمان به فناوری هسته‌ای از سوی استکبار هستیم.

شهبازی بیان داشت: در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش مدیران و همکاری و پشتیبانی  مردم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در راستای حل و فصل مشکلات روستای وصی سفلی از مدیرکل بنیاد مسکن استان خواست طرح هادی را در این روستا شروع کنند.

وی فرماندار سنندج ورئیس سازمان جهاد کشاورزی استان را نیز ملزم به انجام فعالیت در زمینه ایجاد پمپاژ آب به زمین‌های کشاورزی این روستا کرد.

استاندار کردستان در پایان عنوان کرد: با همت مسئولان و تلاش گروه‌های جهادی و  مردم شاهد عمران و آبادانی مناطق محروم کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول