اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد:

شناسایی و رفع دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد گفت: شناسایی و رفع دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

شناسایی و رفع دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد سید مصطفی حسینی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: مردم رکن اصلی فعالیت مسئولین هستند و هرگونه عملکرد بدون توجه به دغدغه‌ها، نیازها و خواسته‌های مردم فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خاطر نشان کرد: در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم حضوری فعال و مؤثر داشته‌اند و هر جا دشمن قصد دهن‌کجی به این مرز و بوم اسلامی را داشته مردم با حضور به موقع و مؤثر در صحنه دشمن را سرکوب و به عقب رانده‌اند.

حسینی‌مطلق بیان کرد: رفع دغدغه‌ها و نیازهای مردم مستلزم گذشت زمان است و باید همه‌ ساله بر اساس دغدغه‌های مردم خواسته‌های اساسی ایشان را شناسایی و پروژه‌های اساسی به منظور حل این مشکلات را تعریف و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سعدآباد دغدغه‌ها و مشکلات مردم را با تمام وجود لمس می‌کند اضافه کرد: حضور مستمر در بین مردم و آشنایی با دغدغه‌هایی که مردم به زبان خود بیان می‌کنند از مسائلی است که در موفقیت شورای اسلامی شهر سعدآباد در سال‌های اخیر اثرگذار بوده است.

این مسئول بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد برگزاری نشست هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر با مردم بودیم که این نشست با استقبال مردم شهر سعدآباد مواجه شد و ایشان با حضور در این جلسه مسائل و دغدغه‌های اصلی خود را به منظور پیگیری با شورای اسلامی شهر سعدآباد در میان گذاشتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد گفت: از بخشدار محترم و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش سعدآباد می‌خواهیم نسبت به حل مشکلات حساسیت بیشتری داشته باشند و کوشا‌تر باشند.

حسینی‌مطلق متذکر شد: عدم حضور بخشدار محترم سعدآباد در جلسه هم‌اندیشی از مسائلی بود که گلایه شهروندان را به دنبال داشت و از ایشان می‌خواهیم در جلسات آتی در میان مردم حضور یابند و به طور مستقیم با دغدغه‌های ایشان آشنا شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول