اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز زن

نمایشگاه نقاشی «عفاف و حجاب» در بهبهان برپا شد

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت روز زن، نمایشگاه نقاشی به محوریت «عفاف و حجاب» در بهبهان برپا شد.

نمایشگاه نقاشی «عفاف و حجاب» در بهبهان برپا شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تبریک روز زن و ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت دختر با برکت پیامبر اسلام(ص) برنامه‌های مختلفی در سطح این شهرستان برگزار شده و بهبهان سراسر غرق در شور و شادی است.

وی افزود: در این میان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان نیز در این روز اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی جمعی از هنرمندان خانم این شهرستان کرده ‌است.

سیدعبدالله حسینی‌منفرد ادامه داد: در این نمایشگاه که 35 نفر از بانوان بهبهانی، هنر دست خود را در قالب نقاشی به معرض عموم می‌گذارند، آثاری با محوریت عفاف و حجاب عرضه شده‌ است.

وی در خصوص موضوع این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اهمیت و نقش عفاف و حجاب در میان جامعه اسلامی، تصمیم گرفتیم در نمایشگاه نقاشی که به مناسبت روز زن و ولادت حضرت فاطمه(س) در بهبهان برگزار می‌شود، بر اهمیت این موضوع تأکید مجددی کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به نقش دشمنان و تلاش آنان در کم‌رنگ کردن عفاف و حجاب در میان زنان ایران اسلامی گفت: دشمنان در جنگ‌های سخت از ما شکست خورده و رو به جنگ نرم آورده‌اند که یکی از این روش‌ها، حمله به عفاف و حجاب زنان جامعه ما است که همه مسئولان و مردم باید با دقت فراوان، پاسخ این حمله را نیز با قاطعیت بدهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بانوان جامعه اسلامی ما نیز باید به بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) اقتدا کرده و شخصیت این حضرت را الگوی خود در تمام ابعاد زندگی قرار دهند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول