اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران از برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در مازندران خبر داد.

برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نصرالله پریچهره صبح امروز در جلسه ساماندهی اوقات فراغت جوانان مازندران بحث غنی‌سازی اوقات فراغت را از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل دانست و اظهار داشت: فعالیت در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به صورت کارشناسی و مدون از سوی دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود.

این مسئول پرکردن اوقات فراغت جوانان را دغدغه خانواده و دستگاه امور جوانان مطرح کرد و گفت: بیکاری عاملی برای گرایش جوانان به ناهنجاری‌های اجتماعی است.

پریچهره یادآور شد: امسال بحث غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به صورت آنالیز شده از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی اهداف ترسیم شده در ستاد ساماندهی اوقات فراغت امور جوانان را ساماندهی بخش‌های دولتی و خصوصی اعلام کرد و افزود: فعالیت‌های مورد علاقه جوانان همسان‌سازی شده و با اصلاح نگرش خانواده‌ها همراه است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران از برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در مازندران خبر داد و گفت: اول به منظور فرصت‌آفرینی جوانان نمایشگاه اوقات فراغت در مرکز مازندران برپا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتقا سامانه اوقات فراغت جوانان را در برنامه‌های این دبیرخانه داریم.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با تاکید براینکه وزارت ورزش و جوانان در  موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت در بخش مجازی ورود پیدا کند، بیان داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مشاور امور جوانان تعیین کنند تا در اتاق فکر ایده همین اقشار اجرایی شود.

حسین جلاحی بحث کتابخوانی را یکی از مهمترین عناصر در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دانست و متذکر شد: زمینه کار فرهنگی، معرفی کتاب و تعیین بهترین جوایز برای ترغیب در حوزه کتابخوانی است تا به نحو درستی رقابت ایجاد شود.

وی برپایی المپیادهای ورزشی در دانشگاه‌ها را گامی برای پرکردن اوقات فراغت دانست و اذعان داشت: فعالیت‌های فرهنگی در حوزه جوانان و نوجوانان باید تشویقی باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول