اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل:

48 مدرسه آمل طرح اوقات فراغت را اجرا می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آمل گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی در 48 مدرسه این شهرستان اجرا می‌شود.

48 مدرسه آمل طرح اوقات فراغت را اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدجواد مدرس‌زاده عصر امروز در شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته 26 مدرسه مجری طرح‌های اوقات فراغت بودند، اظهار داشت: در سال ‌جاری 48 مدرسه در این شهرستان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در کانون‌ها و سالن‌های ورزشی نیز طرح‌های اوقات فراغت اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای تابستان امسال از تمامی ظرفیت‌های دانش‌آموزی آمل استفاده می‌شود.

مدرس‌زاده با اعلام اینکه برای نخستین‌بار دانش‌آموزان آملی به زیارت مشهد مقدس اعزام می‌شود، اظهار داشت: در طرح دوستداران ولایت، با هزینه 65 هزار تومان به مدت چهار روز اردویی سیاحی زیارتی دانش‌آموزان آملی به مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این اردوها دیدار با علمای مشهد مقدس در نظر گرفته شده است، گفت: دیدار از موزه مردم‌شناسی، موزه آستان قدس رضوی و نمایشگاه‌ و مرکز همایش‌های آستان قدس از برنامه‌های این طرح است.

*طرح اوقات فراغت بهترین فرصت برای تداوم ارتباط دانش‌آموزان با مدرسه

معاون آموزش و پرورش آمل افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام تابستان طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بهترین فرصت برای تداوم ارتباط دانش‌آموزان با مدرسه است.

وی افزود: در این طرح با برنامه‌هایی چون آموزش خط، نقاشی، طراحی، هنرهای دستی تجسمی، نمایش، مفاهیم و آموزه‌های قرآنی، احکام و نماز، کلاس‌های ورزشی نظیر فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی و ژیمناستیک تلاش داریم تا اوقات مناسبی را برنامه‌ریزی کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آمل تصریح کرد: هدف از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت حفظ ارتباط فرد با مدرسه، ارتقای فعالیت‌های گروهی، افزایش توانمندی فردی و مهارتی دانش‌آموزان، استفاده بهینه از اوقات فراغت، شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها و ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان است.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول