اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

فعال‌سازی 341 پایگاه اوقات فراغت در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز دانش‌آموزان در ایام تابستان، 341 پایگاه آماده پذیرش دانش‌آموزان در دوره‌های اوقات فراغت هستند.

فعال‌سازی 341 پایگاه اوقات فراغت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: وزارت آموزش و پرورش در این زمینه تقویت و پویایی برنامه‌های اوقات فراغت را بخشی از رسالت و مسئولیت خود می‌داند که با هدف‌گذاری انجام شده اداره‌کل آموزش و پرورش با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برنامه‌های گسترده‌ای را با رویکرد محتوایی در این بخش پیش‌بینی کرده است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها از اول تیرماه سال جاری به مدت هشت هفته اجرایی می‌شود و در 341 پایگاه برای حدود 45 هزار دانش‌آموز برنامه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در بخش پایگاه‌های قرآنی در 245 پایگاه برای 25 هزار دانش‌آموز برنامه پیش‌بینی شده که این میزان برای کانون‌های فرهنگی تربیتی 15 پایگاه و 3 هزار دانش‌آموز است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های حوزه ورزش و تندرستی، ادامه داد: برای این بخش نیز 81 پایگاه و پیش‌بینی جذب بیش از 8 هزار دانش‌آموز را از مجموع کل پایگاه‌ها در برنامه داریم.

آخوندی اضافه کرد: در طرح هجرت نیز 200 پایگاه با پیش‌بینی جذب قریب به 13 هزار دانش‌آموز را داریم.

وی هم‌چنین فعالیت‌های اردویی را شامل سه بخش اردوی طرح زیارت ویژه دانش‌آموزان پایه سوم متوسطه به تعداد 2 هزار نفر، اردوی مناطق محروم با همکاری بنیاد علوی به تعداد 5 هزار و 550 نفر و اردوهای کشوری ویژه مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری، ادبی، ورزشی و تشکل‌های دانش‌آموزی به تعداد 812 نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از 3 هزار دانش‌آموز در طرح اردوهای تابستانی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول