اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ساماندهی امور جوانان خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت جوانان در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون ساماندهی امور جوانان خراسان‌شمالی گفت: نمایشگاه اوقات فراغت جوانان در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت جوانان در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی، محمودرضا یزدانی در نشست هم‌اندیشی کارشناسان اوقات فراغت استان در محل معاونت ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از مقولات و تأکیدات وزارت خانه ورزش و جوانان است.

وی افزود: خراسان‌شمالی با توجه به وجود فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌های مختلف از جایگاه ویژه‌ای در این زمینه برخوردار است.

یزدانی تقویت هویت دینی و مهارت‌آموزی جوانان، برگزاری اردوهای جهادی و آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت فضای مجازی با توجه به منویات مقام معظم رهبری را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانست.

وی خراسان‌شمالی را جزو استان‌های برتر در ثبت اطلاعات اوقات فراغت دانست و گفت: خراسان‌شمالی در سال گذشته موفق به ثبت هزار و 577 پایگاه با 6 هزار و 312 عامل اجرایی شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان خراسان‌شمالی افزود: تعداد برنامه‌های ثبت شده در سامانه اوقات فراغت را دو هزار و 571 برنامه دانست و خواستار مشارکت بیشتر مدیران و کارشناسان اوقات فراغت در ثبت اطلاعات در سامانه و پرتال اوقات فراغت شد.

تاکید بر شادی‌آفرینی در برنامه‌های ارائه شده، جلوگیری از موازی‌کاری و حمایت مالی از کارشناسان اوقات فراغت، بالا بردن امید به زندگی در میان جوانان و آگاهی بخشی خانواده‌ها با ارائه برنامه‌های مرتبط فراغتی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه جوانان و حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در نمایشگاه غنی‌سازی از جمله مصوبات این نشست بود.

تصمیم نهایی برای  مکان و زمان برگزاری نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت به نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با ریاست استاندار خراسان‌شمالی موکول شد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول