اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرخس:

موازی‌کاری مانع غنا بخشیدن به اوقات فراغت جوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سرخس گفت: غنا بخشیدن برنامه‌های اوقات فراغت با پرهیز از موازی‌کاری محقق می‌شود.

موازی‌کاری مانع غنا بخشیدن به اوقات فراغت جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا بوستانی در جلسه شورای آموزش و پرورش سرخس که با هدف بررسی برنامه‌های اوقات‌ فراغت شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فراغت از دانش‌اندوزی در دین مبین اسلام جایگاهی ندارد و باید از فرصت تعطیلات تابستان برای تحقق این مهم در قشر مستعد دانش‌آموز و دانشجو بهره گرفت.

وی با تاکید بر توجه به جنبه نشاط بخشی و شادی‌آفرینی برنامه‌های اوقات‌ فراغت، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی می‌تواند علاوه بر تامین این بخش از نیازهای جامعه هدف، در پرورش قدرت خلاقیت آنان موثر واقع شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش سرخس با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه دولت مبنی بر نیمه‌بها شدن هزینه‌های مصرفی آب، برق و گاز مدارس، گفت: اجرایی شدن این مصوبه کمک بزرگی به بخش آموزش شهرستان خواهد کرد.

بوستانی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در اجرای برنامه‌های اوقات ‌فراغت و نیز هوشمندسازی مدارس با آموزش و پرورش حداکثر همکاری را داشته باشند.

محمد صفایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخس نیز در این جلسه گفت: امکانات ورزشی از جمله مواردی است که کمبود آن در تعطیلات تابستان بیش از پیش احساس می‌شود.

وی در ارتباط با مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اوقات فراغت شهرستان به مواردی چون برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه کشتی باچوخه، برگزاری همایش‌های ورزشی همگانی، اردوهای فرهنگی تفریحی و برگزاری دوره‌های هنرهای تجسمی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اشاره کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول