اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره آفتابگردان خبر داد

برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در قم

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره آفتابگردان ویژه اوقات فراغت تابستان گفت: نمایشگاه اوقات فراغت پنجشنبه 25 خرداد ماه با حضور مسئولان استانی در مجتمع امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره آفتابگردان محمدمهدی رضوانی از برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه پنجشنبه 25 خرداد ماه با حضور مسئولان استانی در مجتمع امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود و تا 28 خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر اجرایی جشنواره آفتابگردان ویژه اوقات فراغت تابستان ادامه داد: این نمایشگاه دارای بیش از 40 غرفه است که دستگاه‌های دولتی و خصوصی در آن برنامه اوقات فراغت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه نهادهای دولتی همچون کمیسیون بانوان استانداری، شهرداری، آموزش و پرورش، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، جمعیت هلال احمر قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم، کمیته امداد قم، بهزیستی قم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم حضور دارند.

رضوانی همچنین بیان داشت: بخش‌های خصوصی همچون آموزشگاه‌های زبان، کامپیوتر، باشگاه‌های ورزشی، رباتیک، هوانوردی، گردشگری و مؤسسات مشاوره‌ای و مجتمع‌های فرهنگی و هنری نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های متنوع همچون برگزاری مسابقات، نشست‌های تخصصی اوقات فراغت و ... پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول