اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

حضور 8 هزار دانش‌آموز در طرح‌های اوقات فراغت دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از حضور 8 هزار دانش‌آموز در طرح‌های اوقات فراغت دشتستان خبر داد.

حضور 8 هزار دانش‌آموز در طرح‌های اوقات فراغت دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست طرح‌های اوقات فراغت در دشتستان اظهار داشت: گسترش و توسعه امکانات و تجهیزات رفاهی و آموزشی در سال‌های اخیر به عنوان مهم‌ترین برنامه برای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت در دشتستان مورد توجه قرار داشته است.

وی افزود: تقویت آموزش و پرورش امر مهم و تاثیرگذاری در جامعه است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند تا شاهد جامعه‌ای پویا باشیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان در اجرای طرح‌های تابستانه دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: امسال با وجود کاهش دانش‌آموزان شهرستان، حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌ها و مراکز طرح غنی‌سازی آموزش و پرورش بیشتر شده است.

اسدی از حضور 8 هزار دانش‌آموز در طرح‌های اوقات فراغت دشتستان خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش‌بینی می‌شود بیش از 8 هزار نفر در مراکز و پایگاه‌های شهر برازجان و مناطق سه‌گانه ارم، بوشکان و آب پخش در کلاس‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: کیفیت و مطلوبیت بالا، شهریه پائین و مدرسین مجرب باعث شده اولیاء با اطمینان خاصی فرزندان خود را در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در راستای غنی‌سازی و بهسازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان، برنامه‌های متنوعی را در زمینه‌های آموزشی، پرورشی، پژوهشی و تربیت بدنی، فرهنگی و هنری تدارک دیده است. 

اسدی بیان کرد: بر اساس برنامه تنظیم شده، به مدت هشت هفته برنامه‌های اوقات فراغت ادامه خواهد داشت و بر این اساس دانش‌آموزان هر سه مقطع تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه سه روز در هفته زیر پوشش فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری این پایگاه‌ها قرار می‌گیرند.

وی اذعان کرد: تلاش بسیار زیادی برای رشد و ارتقای کیفی برنامه‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول