اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

2800 میلیارد ریال برای اصلاح روش‌های آبیاری اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری و به منظور اصلاح روش‌های آبیاری کشاورزی، 2800 میلیارد ریال اعتبار به خراسان‌رضوی اختصاص داده شده است.

2800 میلیارد ریال برای اصلاح روش‌های آبیاری اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در مراسم افتتاح یک واحد کشاورزی کشت گلخانه‌ای در شهرستان فریمان، اظهار داشت: استفاده از روش‌های نوین آبیاری و توسعه کشت گلخانه‌‌ای باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: با این روش، علاوه بر تولید محصول ارگانیک، امکان تولید میوه در خارج از فصل و افزایش میزان برداشت در هر هکتار به وجود خواهد آمد.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه اعتبار اصلاح روش‌های آبیاری در بخش کشاورزی برای سال جاری 2 هزار و 800 میلیارد ریال است، گفت: با اصلاح سیستم آبیاری و مکانیزه کردن آن، مقدار قابل توجهی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود که می‌توان آن را در سایر اراضی و برای توسعه دیگر بخش‌ها استفاده کرد.

صلاحی اظهار داشت: آب، خاک، تسهیلات، نیروی انسانی، همت مسئولان و نتیجه اجرای این‌گونه طرح‌ها باید سبب توسعه بخش کشاورزی و اشتغال قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان این رشته شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول