اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

تحقق طرح توسعه کشاورزی نیازمند حمایت همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: برای تحقق اهداف تعیین شده در طرح توسعه کشاورزی به حمایت و همکاری همه مسئولان در بخش‌های مختلف نیاز داریم.

تحقق طرح توسعه کشاورزی نیازمند حمایت همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از اهداف تاکید شده در سند چشم‎انداز توسعه کشور، تبدیل ایران به بزرگترین قدرت منطقه است.

وی اضافه کرد: این هدف در تفکیک هر بخش به‌ عنوان یک برنامه راهبردی عمل می‎کند و برنامه‎ریزی‌ها نیز باید در همین راستا باشند.

امام جمعه کاکی گفت: در بخش کشاورزی با توجه به امکانات و مزیت‎های کشور این هدف قابل حصول است که زمینه‎های آن را در اختیار داریم ولی باید در تبدیل این امکانات بالقوه به جریان فعالیت‎های اقتصادی تلاش کنیم.

محمدی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی بیان کرد: هفته جهاد کشاورزی یادآور رشادت‎های جهادگران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: جهاد کشاورزی برای کشور، بسیار مهم است چون امنیت غذایی برای کشور بزرگ و پرجمعیت و دارای اهداف بلند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

امام جمعه کاکی با بیان اینکه زمینه‎های لازم برای توسعه بخش کشاورزی در حوزه‏های مختلف فراهم است افزود: بخش کشاورزی بخشی ویژه و استثنایی است و همه باید برای رسیدن به اهداف بلند آن تلاش کنند.

محمدی یادآور شد: کشاورزی یکی از اساسی‎ترین محورهای توسعه است و اقداماتی که در این زمینه می‎شود باید با دقت، حساسیت و کار کارشناسی باشد.

وی از جهادگران خواست با روحیه جهادی نسبت به تنظیم تشکیلات و پیشرفت علمی تلاش کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی نیز در این نشست گفت: کشاورزانی که در راستای تغییر الگوی کشت اقدام به احداث باغات مثمر آن هم با روش آبیاری مدرن کنند از حمایت ویژه مدیریت جهاد کشاورزی برخوردار خواهند شد.

امرالله فاریابی افزود: بیشترین سطح گلخانه‎ای استان بوشهر با 27 هکتار مربوط به شهرستان دشتی و آن هم در بخش کاکی است.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی سالانه 6 هزار تن محصول به همراه 270 میلیون اصله نشاء تولید می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول