اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

میادین عرضه مستقیم محصولات کشاورزی توسعه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: نیاز است تا میادین عرضه مستقیم محصولات کشاورزی توسعه یابد تا هم کشاورزان سود ببرند و هم مردم کالاها را ارزان‏تر بخرند.

میادین عرضه مستقیم محصولات کشاورزی توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و در سومین روز از این هفته که به نام "تعاونی‏ها و تشکل‏ها، بستر توسعه بخش کشاورزی" نام‏گذاری شده است، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل وابسته با نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در این دیدار گفت: جهاد، دری از درهای بهشت است و از بالاترین فضیلت‏هاست.

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی افزود: جهاد در راه علم، کار و تولید مهم بوده و خود واژه "جهاد"، مقدس است.

وی تصریح کرد: در اسلام و نزد پیامبران و ائمه اطهار(ع)، بعضی واژه‏ها بسیار مهم و با ارزش هستند و از آن جمله، جهاد و کشاورزی است که هر دو دارای تقدس محسوب می‏شوند، چرا که جهاد و کشاورزی دو مسئله مهم و مسئولیتی اساسی به شمار می‏روند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: در سال جاری که به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام‏گذاری شده است، نیمی از کار و مسئولیت تحقق پیام رهبری مربوط به بخش کشاورزی است و باید تلاش‏ها دوچندان شود.

 

شاهچراغی افزود: مقوله "از تولید به مصرف" خیلی با ارزش است و خود کشاورزان باید وارد عرصه بعد از تولید شوند و سود تولید به خود آنها برسد، نه اینکه بعضی‏ها بدون زحمت و به راحتی صاحب سودهای فراوان شوند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در ادامه گفت: ما در حال حاضر مسئولیت مهمی به نام ایجاد وحدت داریم و نباید خط امام را رها کنیم و همواره لازم است تا پیرو مقام معظم رهبری باشیم.

وی تأکید کرد: باید به همه کشاورزان در سطح استان سمنان با یک نظر و دید کمک و مساعدت شود و از نزدیک‏ترین تا دورترین تولید کننده استان سمنان، مدنظر قرار گیرد.

شاهچراغی افزود: باید مردم را راضی نگه داریم، همان‏طور که پیامبر اکرم(ص) به صورت زبانی و عملی از کشاورزان حمایت می‏کرد و به حضرت علی(ع) فرمود که "مواظب باش به کشاورزان ستم و حقشان ضایع نشود".

وی بیان کرد: نیاز است تا میادین عرضه مستقیم محصولات کشاورزی توسعه یابد تا هم کشاورزان سود ببرند و هم مردم ارزان‏تر بخرند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: مردم نیازمند خدمت هستند و شما مسئولان و کارکنان عامل خدمتگزاری محسوب می‏شوید و این افتخار بسیار با ارزشی است و باید آن را قدر دانست.

در این دیدار، مسئول حوزه نمایندگی ولی‏فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز گفت: تلاش همه مسئولان و کارشناسان بخش کشاورزی استان، در طول یک سال گذشته این بوده که خود را خدمتگزار مردم بدانند و همه توان خود را به کار ببندند تا باعث سربلندی نظام و کشور اسلامی و عامل ناامیدی دشمنان شوند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول