اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

تشکل‌های صنفی کشاورزی در کردستان فعال شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: مسئولان جهاد کشاورزی باید برای حمایت و دفاع از حقوق کشاورزان تشکل‌های صنفی را در سراسر استان فعال کنند.

تشکل‌های صنفی کشاورزی در کردستان فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر کشاورزی کردستان همه‌ساله با حضور استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شد ولی امسال در مکانی کوچک و بدون حضور این مسئولان برگزار شد و کشاورزان نمونه کردستانی ظهر امروز به این مراسم آمده بودند تا جدای از دریافت لوح تقدیری از سوی مسئولان استان، درددل‌ها و مشکلات و حتی عوامل موثر در موفقیت‌شان را به گوش مدیران اجرایی برسانند ولی از این امر محروم و بار دیگر مظلوم واقع شدند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر کشاورزی استان کردستان در مکانی کوچک، دور از دسترس عموم مردم، بدون حضور رئیس دستگاه متولی اصلی و بدون اطلاع‌رسانی مناسب برگزار شد.

همه تولیدکنندگان که هر ساله در تلاش برای ارتقای عملکرد و استفاده از روش‌های جدید و نوآوری در عرصه کاری خود هستند انتظار دارند مسئولان نیز حداقل در برگزاری مراسم‌هایی که یک‌‌بار در سال تشکیل می‌شود نوآوری به خرج دهند.

متاسفانه در برنامه امسال خبری از تحول و پیشرفت در اجرای برنامه‌ها نبود و حتی بسیار ضعیف‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

* مرادیانی: عدم حضور مسئولان و مدیران در این مراسم جای تاسف دارد

گزارش فارس حاکی‌ است؛ برگزاری این مراسم به گونه‌ای بود که حتی معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان نیز از آن انتقاد کرد و وی در ابتدای سخنانش اظهار کرد: عدم حضور مسئولان و مدیران در این مراسم جای تاسف دارد.

موسی مرادیانی عنوان کرد: این مراسم باید در جمع وسیع‌تری از کشاورزان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شد تا هم تشویقی برای دیگر کشاورزان می‌شد و هم مصرف‌کنندگان با زحمات این قشر زحمت‌کش آشنایی بیشتری پیدا می‌کردند.

وی بر فعالیت بیشتر کشاورزان تاکید کرد و اظهار داشت: کشاورزان باید تعامل و همکاری بیشتری با کارشناسان و مسئولان جهاد کشاورزی داشته باشند.

وی عنوان کرد: جهاد کشاورزی همواره پیگیر مطالبات کشاورزان و اعطای امکانات و تسهیلات مورد نیاز به این قشر زحمت‌کش جامعه است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان از مسئولان جهاد کشاورزی استان خواست برای حمایت و دفاع از حقوق کشاورزان تشکل‌های صنفی را در سراسر استان فعال کنند.

مرادیانی خاطرنشان کرد: مسئولان و کارشناسان جهاد کشاورزی باید از مسائل حاشیه‌ای دوری کرده و فقط به  دفاع از کار کشاورزی بپردازند.

وی گندم را از محصولات مقدس و استراتژیک ایران نام برد و از استفاده از گندم و نان برای خوراک دام در کشور ابراز تاسف کرد.

وی ادامه داد: مسئولان و کارشناسان باید با آشنا کردن کشاورزان با روش‌های نوین و در اختیار گذاشتن بذرهای مطلوب مانع از تولید محصولات بی‌کیفیت شوند.

وی در پایان گفت: انتقال تجارب کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه به دیگر اقشار شاغل در عرصه کشاورزی از بهترین و موثرترین راه‌های ارتقا و افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول