اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

بدهی 5 میلیاردی ادارات فردوس به شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان فردوس از بدهی 5 میلیارد تومانی ادارات این شهرستان نسبت به شهرداری خبر داد.

بدهی 5 میلیاردی ادارات فردوس به شهرداری

سیدمهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: بسیاری از ادارات شهرستان فردوس عوارضات خود را به شهرداری پرداخت نکرده‌اند که با وجود اخطارهای مکرر تاکنون هیچ اقدامی از سوی ادارات شهرستان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تخفیف 10 درصدی عوارضات معوقه شهرداری از سال گذشته تاکنون گفت: استقبال مردم شهرستان از اجرای این طرح بسیار مثبت بوده ولی از سوی ادارات شهرستان چندان استقبالی ازاین طرح نشده است.

شهردار فردوس افزود: طرح تخفیف 10 درصدی عوارضات معوقه شهرداری از دهه فجر سال گذشته آغاز و تا تاریخ پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علیپرست تصریح کرد: تاکنون بیش از 35 درصد مردم شهرستان نسبت به پرداخت عوارضات معوقه خود به شهرداری اقدام و از تخفیف 10 درصدی نیز برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان عوارضات پرداخت نشده مردم نسبت به شهرداری حدود 350 میلیون تومان است یادآور شد: با پرداخت عوارضات معوقه شهرداری از سوی مردم و ادارات اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان تسریع می‌یابد.

شهردار فردوس گفت: درآمد شهرداری صرف آبادانی شهرستان و اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود و مردم نیز برای توسعه و آبادانی شهر خود باید همکاری زیادی با شهرداری داشته باشند.

علیپرست به اجرای تعداد 40 پروژه عمرانی طی سال جاری در شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: برای اجرای پروژه‌های شهرداری در سال جاری به مبلغ 4 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول