اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

بدهی 2 میلیارد تومانی ادارات فردوس به شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان فردوس از بدهی 2 میلیارد تومانی ادارات و نهادهای دولتی به شهرداری این شهرستان خبر داد.

بدهی 2 میلیارد تومانی ادارات فردوس به شهرداری
سیدمهدی علی‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: با توجه به رقم بالای بدهی ادارات فردوس نسبت به شهرداری در حال پیگیری موضوع از طریق مدیرکل امور شهری هستیم.
وی درآمد سالانه شهرداری فردوس را 4 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل عوارضات، پروانه ساختمان، ساخت و سازهای سطح شهر، پروانه پیشه‌ وران و تفکیک زمین جمع‌آوری و در راستای عمران و آبادانی سطح شهرستان هزینه می‌شود.
علیپرست تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری فردوس دارای بیش از 160 نفر پرسنل شرکتی، کارمندی و کارگری است که ماهانه بیش از 100 میلیون تومان به عنوان حقوق و دستمزد به پرسنل پرداخت می‌شود.
شهردار فردوس از اجرای طرح جمع‌آوری مطالبات شهرداری در ایام دهه فجر خبر داد و یادآور شد: در ایام دهه فجر افرادی که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند از 10 درصد تخفیف برخوردار و در قرعه کشی یک دستگاه خودروی پراید و همچنین پنج سفر عتبات عالیات شرکت داده می‌شوند.
علی‌پرست سهم شهرداری فردوس از اعتبارات تملک و دارایی را 300 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون 60 درصد از این اعتبارات اختصاص یافته و در پروژه‌های عمرانی سطح شهرستان نیز هزینه شده است.
وی احداث بلوار 100 متری دانشگاه، احداث بلوار 50 متری شهید خورشیدی، احداث پارک بانوان، بهسازی میدان امام رضا (ع)، بهسازی پارک ملت، اجرای فاز دو پارک گردشگری تون، تکمیل پروژه یاس و تکمیل پروژه تندیس شهید صبوری را از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری فردوس عنوان کرد.
شهردار فردوس همچنین از تعطیلی پرو‍ژه‌های تفکیک آب شرب و غیرشرب، اجرای فاز دو پارک دلگشا، اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی و آسفالت معابر خبر داد و افزود: در حال حاضر این پروژه‌ها به دلیل عدم تامین اعتبار مسکوت مانده است.
علی‌پرست تصریح کرد: پروژه تفکیک آب شرب و غیرشرب با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم تأمین اعتبار تعطیل و اتمام این پروژه نیز نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد.
وی به دلیل فرسوده بودن معابر سطح شهرستان از مردم عذرخواهی کرد و یادآور شد: آسفالت معابر سطح شهر به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در حال حاضر پرداخت آن در توان شهرداری نیست و تنها قادر به لکه‌گیری معابر هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول