اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

دستگاه‌های اجرایی بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرداری‌ها اعتبارات آن‌ها کم است، گفت: دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های خود را به شهرداری ارائه و پرداخت کنند.

دستگاه‌های اجرایی بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، قهرمان رشید امروز در آیین گرامیداشت و تقدیر از دست اندرکاران صنعت حمل و نقل خراسان جنوبی اظهار داشت: مجموعه حمل و نقل درون شهری و برون شهری به منزله رگ‌هایی هستند که به بدن خون‌رسانی را برعهده دارند و نقش مجموعه حمل و نقل و برون شهری این گونه است.
وی با بیان اینکه بخش حمل و نقل برای آبادانی و پیشرفت کشور در تلاش است، تصریح کرد: بنابراین باید هم بخش درون شهری و هم بخش برون شهری توجه و حل مشکلات این بخش‌ها در دستور کار مسؤلان قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه اتصال استان به شبکه سراسری راه آهن کشور گفت: این از طرح‌های ملی و منحصر به این استان خراسان جنوبی نمی‌شود و دولت تکلیفی را برای همه استان‌ها مشخص کرده که باید به شبکه راه آهن سراسری متصل شوند.
رشید افزود: ولی ما در تلاش هستیم کلنگ ایجاد شبکه راه آهن در استان به طور همزمان در دو نقطه چابهار و بیرجند به زمین بخورد تا کار با سرعت بیشتری پیش برود و این امر نیازمند اعتبارات کلان است که امید است با پیگیری‌ها و نامه‌های متعدد روند اجرای کار تسریع یابد.
وی از اختصاص 110 میلیارد تومان  اعتبار معادل اعتبار تملک دارایی استان در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد و گفت: دو بانده کردن جاده نهبندان، فردوس و بجستان در سال جاری شروع شده است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در مباحث مختلف مربوط به راه و راهداری و ترانزیت مصوبات خوبی در استان در سفر چهارم هیئت دولت داشتیم که این مصوبات به تنهایی کافی نیست و اجرایی شدن آن مهم است بنابراین باید این مصوبات را در راستای توسعه استان اجرایی کنیم.
رشید اضافه کرد: باید کمیته حمل و نقل و دستگاه‌های مرتبط با بخش حمل و نقل برنامه ریزی خوب و مناسبی را داشته و تصمیم سازی و پیشنهادات مناسب برای توسعه ناوگان حمل و نقل در استان و پیشرفت و کمک آن‌ها داشته باشند.
وی در بحث تلفات جاده‌ای در استان یادآور شد: خراسان جنوبی در بحث تلفات جاده‌ای رتبه نخست کشور را کسب کرده است که نشان از تلاش دستگاه‌های مرتبط با این موضوع است و جای تقدیر و تشکر دارد.
در این مراسم از دست اندکاران،  شرکت‌ها، مؤسسه‌ها و رانندگان نمونه در بخش حمل و نقل استان با اهدای لوح تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول