اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار صومعه‌سرا:

بدهی‌ معوقه شهرداری صومعه‌سرا پرداخت شد

خبرگزاری فارس: شهردار صومعه‌سرا گفت: تمام بدهی‌های معوقه 10 ساله اخیر شهرداری صومعه‌سرا در سال جاری پرداخت شد.

بدهی‌ معوقه شهرداری صومعه‌سرا پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین احمدی عصر امروز در همایش تجلیل از مادران شهدای این شهرستان در سالن همایش فارابی صومعه‌سرا، با اشاره به جایگاه زن در جامعه اظهار کرد: زنان لطیف‌ترین واژه هستی و سنبل ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی افزود: زنان و مادران مانند باغبان‌هایی برای به ثمر نشستن فرزندان خود رنج‌های بسیاری را متحمل می‌شوند.

شهردار صومعه‌سرا با اشاره به وظایف این نهاد، تصریح کرد: شهرداری علاوه بر وظایف اصلی خود در راستای اجرای بخش‌های عمرانی و اجرایی برای توسعه حوزه فرهنگی و ورزشی نیز برنامه‌ها و اهداف مهمی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم، اذعان کرد: باید کارهای اجرایی در حوزه فرهنگی بیش از پیش انجام شود تا فضای خالی برای حضور زیرکانه دشمنان پر باشد.

احمدی، نامگذاری سطح خیابان‌ و کوچه‌ها به نام شهدا را از جمله کارهای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها عنوان کرد و افزود: بیش از 90 درصد از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های صومعه‌سرا مزین به نام شهدای این شهرستان است.

وی، کمک مالی به بقاع متبرکه، هیئت‌های مذهبی، اعزام کاروان‌های راهیان نور و همایش فرهنگی را در پیشبرد اهداف فرهنگی امری مهم و اثر بخش دانست و متذکر شد: کمک مالی به حوزه فرهنگی در واقع سرمایه‌گذاری ارزشمند است.

شهردار صومعه‌سرا، از برتری عملکرد شورای اسلامی شهر  صومعه‌سرا در سال جاری خبر داد و بیان داشت: تعامل شورا با مسئولان اداره‌ها، رابطه صمیمانه با مجموعه تصمیم‌گیری‌های سریع و کلان، عملکرد مناسب و نزدیکی با شهروندان از جمله امتیازهای شورای شهر صومعه‌سرا در مقایسه با دیگر شوراهای شهر استان است.

وی به عملکرد شهرداری صومعه‌سرا در حوزه زیر بنایی اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان اداری جدید شهرداری صومعه‌سرا و ساختمان آتش‌نشانی این شهرستا ن از عملکردهای عمرانی شهرداری در حوزه زیربنایی است. احمدی، یکی از چالش‌های 10 ساله اخیر شهرداری صومعه‌سرا را عدم پرداخت معوقه‌های مالی برشمرد و اظهار کرد: عملکرد 10 ساله اخیر شهرداری صومعه‌سرا در حوزه مالی منفی بود که‌    سرانجام اصلاح شد.

این مسئول، از پرداخت بدهی‌های معوقه مذکور در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمام بدهی‌های حقوقی پرسنل و دیگر بخش‌های عمرانی مربوطه نیز پرداخت شده است.

در این همایش از 52 نفر مادران شهدای صومعه‌سرا به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول