اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر خبر داد:

بدهی 2 میلیارد تومانی ادارات به شهرداری مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: شهردار مشگین‌شهر گفت: ادارات مشگین‌شهر 2 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند که از آنها خواسته‌ایم در اولین فرصت بدهی خود را پرداخت کنند.

بدهی 2 میلیارد تومانی ادارات به شهرداری مشگین‌شهر
صفر جعفرزاده در حاشیه همایش شهرداران مرکز شهرستان‌ها در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: قسمت عمده‌ای از بدهی ما به کارخانه آسفالت است به طوری که این کارخانه به دلیل بدهی‌های گذشته در زمان شهرداران سابق تعطیل شده و ما امروز مجبور هستیم آسفالت خود را از شهر اهر تهیه کنیم.
وی با یادآوری اینکه ما به طرق مختلف و از طریق فاینانس به دنبال فعال کردن کارخانه آسفالت مشگین‌شهر هستیم، گفت: با توجه به فاصله طولانی مشگین‌شهر تا اهر و بارگیری آسفالت از این منطقه تا رسیدن به مشگین‌شهر، آسفالت خاصیت خود را که گرم بودن است از دست می‌دهد و این کار در لکه‌گیری نیز ما را دچار مشکل کرده است.
شهردار مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود به فشارهای متعدد از سوی اداره کل بازرسی استان در پرداخت نیم درصد حق کتابخانه‌ها اشاره کرد و افزود: در این زمینه امیدواریم سهم شهرداری نیز از محل نیم درصد منابع عمومی تامین شده و پرداخت شود.
این مسئول در مورد بدهی تربیت بدنی از بابت عوارض استخر شهر مشگین‌شهر گفت: در روزهای گذشته پلمپ این استخر را باز کردیم در حالی که همچنان این مجموعه 70 میلیون تومان به شهرداری مشگین‌شهر بدهکار است.
شهردار مشگین‌شهر در ادامه از رایزنی‌های انجام شده برای پرداخت سهم شهرداری‌ها از بابت معافیت عوارض مسکن مهر خبر داد و افزود: وزیر راه و شهرسازی در این زمینه قول پرداخت مابه‌التفاوت صدور پروانه و عوارض را به شهرداری مشگین‌شهر داده است.
جعفرزاده به حفاری‌های غیر‌مجاز توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شرکت گاز بدون برش و استاندارد لازم اشاره کرد و بیان داشت: ما نیم میلیارد ریال بدهی ارث رسیده به شهرداری را از طریق مزایده و فروش برخی از املاک شهرداری در حال پرداخت هستیم که امیدواریم در این زمینه کمک‌های دولتی نیز شامل حال شود.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضرورت بازنگری در طرح تفصیلی و جامع شهری مشگین را یادآور شد و ابراز داشت: فاضلاب سنتی مشکل اصلی شهر مشگین‌شهر است که امیدواریم با مساعدت و همراهی آب و فاضلاب استان اقدام مناسب در دفن زباله به صورت بهداشتی انجام شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول