اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

ادارات بدهی خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس بر پرداخت بدهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به شهرداری‌ها تاکید کرد.

ادارات بدهی خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال یکشنبه‌شب در مراسم معرفی شهردار جدید باغشهر اسلامیه اظهار داشت: مشکلات شهرداران در شهرهای کوچک که درآمد مناسبی ندارند، بسیار زیاد است، از این رو بزرگ‌ترین ریسک در این گونه شهرها، شهردار شدن است.
وی افزود: خیلی از مردم گمان می‌کنند که شهرداری یک دستگاه زورگیر و ظالم است در حالی که شهرداری یکی از نهادهای خدوم بوده و کار در این نهاد ایثار است.
اقبال تصریح کرد: یک کارمند شهرداری جرأت این را ندارد که برای پایان ماه، چک بدهد چون از پرداخت حقوق خود مطمئن نیست.
فرماندار فردوس یادآور شد: گاهی اوقات ممکن است که حقوق کارکنان شهرداری در شهرهای کوچک تا سه ماه هم پرداخت نشود و شهرداران همواره دغدغه حقوق آخر ماه کارکنان را دارند.
اقبال با اشاره به وجود مشکلات مالی در شهرداری‌ها، از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
وی وجود اتحاد و همدلی در بین مردم شهرستان را بالاتر از صدها معدن طلا دانست و گفت: اختلاف، بلای خانمان‌سوزی است که به شکر خداوند در بین مسئولان شهرستان فردوس اختلاف وجود ندارد.
فرماندار فردوس همچنین با اشاره به انتخابات آینده مجلس افزود: هر کس ممکن است یک سلیقه‌ای داشته باشد و حتی در یک خانواده پدر به یک نفر و پسر به دیگری رای می‌‌دهد اما مهم حفظ وحدت است و دوستی‌ها که همواره باید برقرار باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامیه نیز گفت: شهرداری متعلق به مردم است و ما نیز افتخار می‌کنیم که در خدمت مردم ولایت‌مدار و متدین اسلامیه باشیم.
اسماعیل دهقان افزود: امید است تا شهردار جدید با اجرای طرح‌های جدید و نو بتواند در زمینه‌های مختلف به ویژه خدمات بیشتر به مردم و ارتقای مبلمان شهری موفق باشد.
در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سید مهدی ذاکر تقدیر و علی محمدشاهی به عنوان شهردار جدید باغشهر اسلامیه معرفی شد.
سیدمهدی ذاکر، شهردار سابق اسلامیه نیز هدایایی را که ادارات و تشکل‌های مردم نهاد برای قدردانی از زحمات وی تدارک دیده بودند به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اسلامیه اهدا کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول