اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

بدهی‌های شهرداری به دلیل انحراف از بودجه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر گفت: بدهی‌های شهرداری‌ها به دلیل انحراف از بودجه‌های تصویب شده در شوراهای شهر است.

بدهی‌های شهرداری به دلیل انحراف از بودجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: انحراف از بودجه‌های مصوب در شهرداری‌ها تنها دلیل به وجود آمدن بدهی‌های کلان است و باید در شهرداری شوشتر از این مشکل جلوگیری شود.

وی افزود: مشکل کسری بودجه و ایجاد بدهی‌های کلان شهرداری از طریق استانداری خوزستان کارشناسی شده است و کارشناسان اهل فن به این نتیجه رسیده‌اند که تنها دلیل ایجاد بدهی در شهرداری‌ها انحراف از بودجه مصوب شهرداری‌ها توسط شورای شهر است.

این عضو شورای شهر شوشتر خاطرنشان کرد: تعریف پروژه‌های متعدد و صرف بودجه برای اجرای پروژه‌ها نیمه‌کاره از دیگر مشکلاتی است که در شهرداری‌ها باعث اتلاف سرمایه و به وجود آمدن بدهی‌های کلان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید از اجرای سلیقه‌ای پروژه‌ها جلوگیری شود، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا پروژه‌های تعریف شده بر اساس اولویت‌های مشخص شده برای شهرداری اجرا شوند و در این باره باید کوشید تا بر اساس بودجه مصوب پروژه تعریف شود.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه تلاش برای کاهش بدهی‌های شهرداری باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش تا با کاهش بدهی‌های شهرداری گامی در راستای چابک‌سازی بدنه شهرداری برداریم.

وی بیان کرد: وجود بدهی برای شهرداری شوشتر باعث می‌شود تا در امور مختلف مشکلاتی از نظر اجرایی داشته باشد و در این باره باید تلاشی مضاعف کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول