اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل:

9 طرح کشاورزی در آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 9 طرح با اعتباری افزون بر 12 هزار و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

9 طرح کشاورزی در آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد

نادر مزینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 9 طرح در این شهرستان آماده بهره‌برداری بوده که هفت طرح آن مربوط به امور زیربنایی شامل آبیاری تحت‌فشار و لوله‌گذاری، استخر ذخیره آب و احداث جاده بین مزارع است.

وی افزود: 32 هزار و 600 متر عملیات لوله‌گذاری در سطح هفت مزرعه در شهرستان و بهره‌برداری از یک پروژه آبیاری زیر سطحی در سطح 30 هکتار در باغ پسته شهر ابوزیدآباد از جمله طرح‌های افتتاحی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل، بهره‌برداری از یک واحد پرورش ماهی زینتی در مزرعه ملا حبیب شهر آران و بیدگل با حجم فعالیت 250 هزار قطعه ماهی را از دیگر طرح‌های افتتاحی عنوان کرد.

مزینی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با هفته جهاد کشاورزی، یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه در مزرعه عظیم‌آباد فخره به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اعتبار کل پروژه‌های یاد شده را اعتباری افزون بر 12 هزار و 800 میلیون ریال ذکر کرد و متذکر شد: 6 هزار و 800 میلیون ریال از اعتبار ذکر شده آورده شخصی و 6 هزار میلیون ریال آن از تسهیلات بانکی یا اعتبار بلاعوض است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل در پایان اذعان داشت: با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور زمینه اشتغال 30 نفر و تثبیت اشتغال بیش از 300 نفر فراهم می‌شود. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول