اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاروزی کردستان:

توسعه کشاورزی سربلندی کشور را به‌دنبال دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاروزی کردستان یکی از بهترین راه‌های دستیابی به استقلال و سربلندی کشور را در گرو توجه به بخش کشاورزی دانست.

توسعه کشاورزی سربلندی کشور را به‌دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج‏، حجت‌‌الاسلام علی دوستی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان نمونه کشاورزی کردستان در سنندج اظهار کرد: کشاورزی از دیدگاه دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و به این دلیل بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران هم بعد از فرمان تاسیس سپاه پاسداران، دستور به تشکیل جهاد سازندگی را برای حفظ و پیشرفت کشور صادر کرد.

وی به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی برای پنجمین سال، امسال هم با رویکرد مسائل اقتصادی از سوی رهبری نامگذاری شد.

وی یکی از مهم‌ترین راه‌های دست‌یابی به استقلال را توجه به بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: امروزه در دنیا دیگر سلاح‌های نظامی کاربردی ندارد و داشتن اقتصادی نوین و پویا عامل پیروزی و سربلندی کشورها است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاروزی کردستان با بیان اینکه بزرگان دین مقدس اسلام همواره بر انجام کار کشاورزی تاکید کرده‌اند، تصریح کرد: امام جعفرصادق(ع) فرمودند در بین تمامی مشاغل هیچ شغلی محبوب‌تر از کشاورزی در نزد خداوند متعال نیست.

دوستی‌نژاد بیان داشت: اکثر پیامبران الهی، امامان و بزرگان دین اسلام علاوه بر هدایت و راهنمایی مردم به شغل کشاورزی نیز مشغول بودند که این امر حاکی از اهمیت جایگاه کشاورزی است.

وی از کشاورزان به‌عنوان نیروهای خط مقدم تولید ملی یاد کرد و افزود: کشاورزان با راهنمایی‌های کارشناسان باید در راستای ارتقای کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی تلاش بیشتری را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان نیز وظیفه دارند برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی کالاها و تولیدات ملی را مصرف و استفاده کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاروزی کردستان تصریح کرد: خوشبختانه دولت با تشکیل کمیته طرح توسعه کشاورزی گام مهم و موثری در حمایت از بخش کشاورزی برداشته است.

دوستی‌نژاد در پایان تاکید کرد: جهادگران و کشاورزان باید از فرصت طلایی به‌دست آمده نهایت بهره را ببرند تا شاهد شکوفایی بخش کشاورزی استان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول