اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل ذهاب:

جهاد کشاورزی نقش مهمی در توسعه و استقلال جامعه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: جهاد کشاورزی نقش مهمی در توسعه و استقلال جامعه دارد.

جهاد کشاورزی نقش مهمی در توسعه و استقلال جامعه دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میرزا مراد پیرو امروز در جلسه‌ای که به منظور هفته جهاد کشاورزی در فرمانداری سرپل‌ذهاب برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: نهاد جهاد کشاورزی در طول 33 سال گذشته با استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در بخش کشاورزی، موجب استقلال کشور در بخش‌های کشاورزی و دامداری شده است.

 پیرو با اشاره به مراکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی  ادامه داد: این مجموعه‌ امکان انتقال‌ دانش‌ عمومی‌، فنی‌ و تبادل‌ اطلاعات‌‌ ترویجی‌ را جهت ایجاد زمینه‌های مشارکت و تسریع در ارائه خدمات آموزشی ترویجی، تحقیقی و مشاوره فنی برای تولید‌کنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی مهیا می‌کند. 

وی با اشاره به اهداف طرح تجهیز مراکز خدمات جهاد کشاورزی و تبدیل آنها به مرکز ترویج و خدمات ادامه داد: در پی آن اهدافی هم‌چون ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق همه ماموریت‌ها و وظایف وزارت جهاد کشاورزی در کانون‌های تولید و محیط‌های روستایی‌ محقق خواهد شد.

پیرو، توسعه منابع انسانی بخش کشاورزی و بهبود دانش، بینش و مهارت تولید‌کنندگان و بهره‌برداران و ارتقا بهره‌وری فعالیت‌های کشاورزی و حصول به توسعه پایدار در سطح مزرعه، کانون‌های تولید و حوزه‌های آبخیز و همچنین تقویت و تعمیم ارتباط مستقیم با بهره‌برداران‌، شناخت توانمندی‌ها، و رفع مشکلات کشاورزان به منظور افزایش ارزش افزوده در حوزه‌های تحت پوشش از جمله اهداف بیان کرد.

 فرماندار سرپل‌ذهاب نامگذاری امسال به‌نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را راهبردی دانست و گفت: برای مقابله با تحریم‌ها و عملیاتی کردن این شعار باید از همه ظرفیت‌های بخش کشاورزی و دامداری به‌خصوص در شهرستان‌ها استفاده کنیم.

پیرو در پایان گفت: جهاد کشاورزی دستگاهی است که می‌‌تواند در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول