اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

اعتبارات اشتغالزایی مددجویان 20 درصد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان همدان گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود اعتبارات کمیته امداد در خصوص اشتغالزایی مددجویان 20 درصد افزایش داشته باشد.

اعتبارات اشتغالزایی مددجویان 20 درصد افزایش می‌یابد

نقی منوچهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده، اظهار داشت: در سال جاری کلاس‌های آموزش کوتاه‌مدت طبق برنامه مدون و رشته‌بندی در زمینه‌های دامداری، قالیبافی، آرایشگری، کشاورزی، خیاطی و صنفی صنعتی با سرفصل‌های مشتری‌مداری، بهداشت حرفه‌ای، مدیریت کسب و کار و برخورداری از روزی حلال برای مشترکان فعال خودکفایی از ابتدای خردادماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی به انعقاد قرارداد با بیش از 20 آموزشگاه آزاد سطح شهر همدان به منظور معرفی کارآموزان شناسایی شده در رشته‌های برق صنعتی، خیاطی، آرایشگری، محصولات چرمی، کامپیوتر، حسابداری، نقشه‌کشی، قالیبافی، پرده‌دوزی و مانتودوزی اشاره کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان همدان ادامه داد: هشت آموزشگاه نیز توسط این نهاد در سطح شهر همدان راه‌اندازی شده که برای آموزش مددجویان در رشته‌های قالی‌بافی، کامپیوتر و خیاطی با بیش از 100 کارآموز فعالیت می‌کنند.

وی به عملکرد این نهاد در بخش اشتغال و خودکفایی در سال گذشته پرداخت و افزود: در حوزه آموزش حرفه‌ای تعداد کل آموزش‌دیدگان 3 هزار و 617 نفر بوده است.

منوچهری اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری با عنایت به پیام مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعتبارات این نهاد در خصوص اشتغالزایی مددجویان 20 درصد افزایش داشته باشد.

وی در پایان سخنانش افزود: در صورت دریافت وام اشتغال، به منظور تشویق و تحکیم آتیه، وام‌گیرندگان به شعب تأمین اجتماعی معرفی و پس از عقد قرارداد و واریز سرانه حق بیمه آنان توسط امداد، از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول