اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فاروج:

واحدهای مسکونی به مددجویان روستایی فاروج واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فاروج گفت: 90 واحد مسکونی تکمیل و به مددجویان روستایی این شهرستان واگذار شد.

واحدهای مسکونی به مددجویان روستایی فاروج واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، غلامحسن خوش‌قامت اظهار کرد: طی سال گذشته از محل طرح بهسازی مسکن روستایی عملیات اجرایی 139 واحد مسکونی برای روستائیان محروم آغاز شد.

وی افزود: از این میان 90 واحد با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال تکمیل و به مددجویان روستایی تحویل داده شد.

خوش‌قامت با بیان اینکه مابقی واحدهای مسکونی نیز با نرم هر واحد 100 میلیون ریال در حال تکمیل است تا به خانواده‌های این نهاد واگذار شود، گفت: طی امسال نیز برای ساخت 150 واحد مسکن روستایی اقدام شده است تا از این طریق بتوان مشکل اصلی مددجویان که دغدغه نداشتن مسکن است را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه برای هر یک از واحدهای مسکونی امسال اعتباری بالغ بر120 میلیون ریال به صورت تسهیلات هزینه می‌شود، تصریح کرد: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و بازپرداخت طولانی و به صورت ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فاروج گفت:‌ در سال گذشته نیز برای ساخت 14 واحد مسکونی از محل اعتبارات ریاست جمهوری بر نرم هر واحد 100 میلیون ریال اقدام شد که این واحدهای مسکونی اکنون در حال احداث است.

غلامحسن خوش‌قامت یادآور شد: در سال گذشته همچنین اعتبار 10 واحد مسکن مهر با سرانه 50 میلیون ریال برای خانواده‌های شهری به حساب بنیاد مسکن واریز شده است تا برای این واحدها نیز اقدام شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول