اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی محمودآباد خبر داد

کمک 2.5 میلیارد ریالی برای مسکن مددجویان محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی محمودآباد از کمک بلاعوض بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریالی برای تامین مسکن مهر و مسکن نیمه‌تمام جامعه هدف بهزیستی شهرستان محمودآباد خبر داد.

کمک 2.5 میلیارد ریالی برای مسکن مددجویان محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، خلیل محمودی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های بهزیستی این شهرستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای سیاست دولت در اجرای برنامه مسکن مهر و با توجه به فاقد مسکن بودن تعدادی از معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی محمودآباد، 135 واحد سهمیه مسکن برای جامعه هدف بهزیستی محمودآباد و سرخرود اختصاص یافت.

رئیس اداره بهزیستی محمودآباد تصریح کرد: از این تعداد سهمیه، تاکنون موفق به ثبت نام 45 نفر از معلولان و مددجویان بهزیستی شدیم و به ازای هر نفر مبلغ  40 میلیون ریال به‌عنوان سهم آورده کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی اختصاص داده شده است.

محمودی افزود: بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک بلاعوض برای تامین مسکن مهر و مسکن‌های نیمه‌تمام جامعه هدف زیر پوشش بهزیستی محمودآباد به حساب 72 نفر از معلولان و مددجویان واریز شد.

رئیس اداره بهزیستی محمودآباد با تقدیر از تلاش‌های مستمر مدیرکل بهزیستی مازندران برای تامین سهم آورده اظهار داشت: بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی به تنهایی قادر به رفع مشکلات مددجویان خود نیست و امیدواریم خیرین شهرستان نیز در این راه ما را یاری کنند.

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای تامین مابقی سهم آورده معلولان و مددجویان زیر پوشش و  مشکلات مالی خانواده‌ها نیاز به حمایت نیکوکاران وجود دارد، شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی به شماره حساب 2345518776 نزد بانک ملت آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول