اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهزیستی شهرستان خرم‌دره:

27 واحد مسکونی مددجوئی خرم‌دره افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بهزیستی شهرستان خرم‌دره گفت: 27 واحد مسکونی متعلق به معلولین و زنان سرپرست خانوار با حمایت بهزیستی خریداری، افتتاح و به مددجویان تحویل شد.

27 واحد مسکونی مددجوئی خرم‌دره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، ایرج نوری اظهار داشت: بهزیستی به صورت کمک هزینه خرید و کمک هزینه احداث مسکن به مددجویان واجد شرایط برای صاحب‌ خانه شدن کمک می‌کند.

وی افزود: اعتبار 27 واحد مسکونی افتتاح شده از محل کمک هزینه جدید تأمین و به ازای هر واحد 40 میلیون ریال به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

سرپرست بهزیستی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اهمیت تأمین مسکن مددجویان اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات مددجویان زیر پوشش بهزیستی نداشتن مسکن مناسب در کنار شغل پایدار است که این سازمان با طرح‌ریزی نهضت مسکن و اشتغال گام‌های مهمی در رفع این مشکل برداشته است.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین شهری و خیرین برگزار شد، پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی شهرستان خرم‌دره نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول