اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته و در قالب طرح مفتاح‌الجنة صورت گرفت

انجام بیش از 1900 بازدید از منازل مسکونی مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: سال گذشته و در قالب طرح مفتاح‌الجنة بیش از یک هزار و 900 بازدید از منازل مسکونی مددجویان زنجانی انجام شده است.

انجام بیش از 1900 بازدید از منازل مسکونی مددجویان زنجانی

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح مفتاح‌الجنة نیز همچون طرح‌های اجرایی دیگر کمیته امداد برگرفته از آیات قرآنی است.

وی با اشاره به آیه‌های 14 تا 17 سوره بلد اضافه کرد: در این چند آیه بر لزوم دیدار از یتیمان در روز‌های قحطی و گرسنگی و همچنین دلجویی از اینگونه افراد تاکید شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به نحوه اجرای طرح مفتاح‌الجنة اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح خیران و نیکوکاران از منازل مسکونی نیازمندان بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات زندگی آنها آشنا می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنة توسط کمیته امداد اضافه کرد: کمیته امداد در قالب اجرای این طرح ضمن پرکردن خلاء موجود تلاش کرده است با همکاری خیران و نیکوکاران بخشی از مشکلات زندگی خانواده‌های نیازمند زیرپوشش این نهاد را برطرف کند.

حسنلو با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و 948 مورد بازدید از خانواده‌های نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنة در استان زنجان انجام شد، اضافه کرد: در راستای اجرای طرح مفتاح‌‌الجنة 627 میلیون و 926 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: اجرای طرح برکت نیز یکی از برنامه‌هایی است که در راستای حمایت از خانواده‌ها‌ی نیازمند اجرا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: نحوه اجرای طرح برکت به گونه‌ای است که در صورتی که کارمندان یک ارگان و یا سازمان تمایل داشته باشند به صورت گروهی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کمک‌ کنند، می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد ماهانه مبلغی از حقوق خود را برای مددجویان هزینه کنند، که این مبلغ یک جا به حساب مددجویان واریز می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اداره‌کل کمیته امداد، سازمان اطلاعات، آموزش و پرورش، بانک ملی و ثبت اسناد در طرح برکت فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول