اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل مصوبات سفر سوم رئیس جمهور انجام شد

اختصاص 46 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: 46 میلیارد و 884 میلیون ریال اعتبار از محل مصوبات سفر سوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان برای ساخت واحد های مسکونی مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.

اختصاص 46 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: در دور سوم سفر هیئت دولت به استان اعتباری بالغ بر 315 میلیارد ریال برای ساخت هزار و 50  واحد مسکونی مددجویی به تصویب رسید.

وی افزود: از این میزان ساخت 505  مورد از واحدهای مسکونی با اعتبار 46 میلیارد و 884  میلیون ریال محقق شده است.

حسین‌پور با بیان اینکه اعتبارات جذب شده از محل وزارت رفاه و کمیته امداد تأمین شده است گفت: مابقی اعتبارات هنوز برای ساخت دیگر واحدها جذب نشده است ولی به محض تأمین اعتبار برای واحد های مسکونی دیگر نیز اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: در دور دوم و سوم سفر هئیت دولت به استان ساخت هزار و 299 واحد مسکونی با اعتبار 352 میلیارد ریال به تصویب رسید که از این میان هزار و 50  واحد آن با اعتبار 315 میلیارد ریال مربوط به دور سوم و 249 واحد آن با اعتبار 37 میلیارد و 350 میلیون ریال نیز مربوط به دور دوم سفر هیئت دولت به استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: تمام 249 واحد مسکونی سفر دوم با اعتبار 37 میلیارد و 350 میلیون ریال اجرایی شد و به خانواده‌ها تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان و دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا مشکلات مسکن خانواده‌های نیازمند استان را رفع کنند گفت: امید است با تأمین اعتبار باقی مانده بتوانیم هرچه سریع‌تر مشکل مسکن آنان را حل کنیم.

کمیته امداد برای اجرای طرح‌های عمرانی خانواده‌های زیر پوشش، از آنان وکالت می‌گیرد تا با انجام امور اداری و آزادسازی اقساط تسهیلات و همچنین با نظارت مستمر، بر ساخت و سازهای مسکن نیازمندان سرعت ببخشد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول