اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لردگان:

382 طرح اشتغالزا برای مددجویان لردگانی ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لردگان از ایجاد 382 طرح اشتغالزا برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

382 طرح اشتغالزا برای مددجویان لردگانی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین ذیلابی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اشتغال این اداره‌ کل اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر 382 طرح اشتغالزا برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان ایجاد شد.

وی افزود: برای ایجاد این تعداد طرح در یک سال گذشته بیش از 23 میلیارد و 693 میلیون ریال هزینه شده است.

ذیلابی خاطرنشان کرد: 363 طرح مشاغل خانگی نیز در این مدت با صرف 11 میلیارد و 925 میلیون ریال در شهرستان اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان گفت: 624 طرح کارانگیزی هم با صرف 6 میلیارد و 320 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال نیازمندان اجرا شده است.

وی بر ضرورت تبیین تفکر دیدگاه امام خمینی (ره) نسبت به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه تأکید کرد و گفت: امام راحل با حکم تأسیس کمیته امداد همدلی و نوعدوستی را در جامعه حاکم کردند.

ذیلابی با بیان اینکه مردم شهرستان لردگان دارای ظرفیت و توانمندی فراوان در مساعدت به اقشار محروم جامعه هستند، گفت: خدمات حمایتی کمیته امداد امام (ره) در بخش‌های مختلف درمانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد زمینه لازم برای استقلال و خود‌کفایی گروه‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود.

وی با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام (ره) به مددجویان زیر پوشش این کمیته تصریح کرد: پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد، پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو، انجام آموزش در زمینه‌های مختلف و اجرای طرح‌های خوداشتغالی، اعطای جهیزیه و توزیع سبد کالا از مهم‌ترین خدماتی است که از سوی کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول