اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری جشنواره کارآفرینان در تیرماه سال‌جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جشنواره کارآفرینان در تیر‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره کارآفرینان در تیرماه سال‌جاری

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه امروز در نخستین نشست شورای اداری اداره‌کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: طبق ارزیابی انجام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد سال گذشته این اداره در مقایسه با سایر استان‌ها در حد عالی بوده است و باید امسال نیز تمام توان خود را در جهت تحقق عملی شعار سال به‌کار گیریم.

براندیشه تنظیم درست رابطه بین کارگران و کارفرمایان را بخشی از وظایف مهم این اداره دانست و افزود: ایجاد تعامل بین کارگران و کارفرمایان به تولید و ارائه محصولات با کیفیت کمک می‌کند.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های اداره‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار، واحدهای تولیدی، چهره ماندگار کار و کارآفرینان برتر از جمله مهمترین این فعالیت‌ها است که موجب تقویت فرهنگ کار و اشاعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه می‌شود.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره کارآفرینان خبر داد و گفت: این جشنواره در تیر‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان نقش تعاون در اقتصاد اظهار کرد: تشکیل و تقویت تعاونی‌ها و حمایت از آنها در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد.

براندیشه با اشاره به شعارهای محوری این اداره تاکید کرد: خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات فراروی ارباب رجوع مصداق عملی شعار طرح تکریم است که کمیته طرح تکریم به آن پرداخته است.

وی تشکیل تیم خود ارزیابی و فعالیت این تیم را در تصمیم‌گیری‌ها مهم خواند و افزود: این تیم به‌صورت شش ماهه از عملکرد و فعالیت همه ادارات ستادی شهرستان بازدید و مطابق چک لیست‌های موجود به ارزیابی می‌پردازد.

وی افزود: براساس نتایج ارزیابی این تیم در سال گذشته اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنقر در میان شهرستان‌های استان و امور ورزشی در بین ادارات و واحدهای ستادی رتبه اول را به‌خود اختصاص داده است.

براندیشه در پایان گفت: همه کارکنان این اداره باید در راستای ماموریت‌ها و وظایف محوله با دقت و تعاون در کارها در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم به انجام وظیفه بپردازند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول