اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تجلیل از صنعتگران نمونه در زاهدان

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه سیستان و بلوچستان، تیرماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تجلیل از صنعتگران نمونه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان صبح امروز در نخستین جلسه کمیته برگزاری همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن در سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم اظهار داشت: در کمیته استانی گرامیداشت این روز و با همفکری صاحبنظران صنعتی و معدنی، طرح‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی و پیشکسوتان نمونه استان انتخاب و در روز همایش با حضور مسئولان و مقامات استانی و ملی از آنها تجلیل می‌شود.

عباس نورا افزود: دیدار با ائمه جمعه، تشکیل نشست‌ها و جلسه تخصصی بزرگداشت این روز و برگزاری نشست‌های خبری، افتتاح چند پروژه صنعتی و معدنی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در کمیته استانی بزرگداشت روز صنعت معدن تاکید شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جمله برنامه‌های ویژه و راهبردی در وزارت صنعت معدن و تجارت و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان است، امسال تلاش داریم مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران و معدنکاران و پیشکسوتان نمونه هر چه با شکوه‌تر در استان برگزار شود.

سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 10 تیر ماه هر سال به عنوان روز صنعت و معدن نامگذاری و در تقویم رسمی کشور درج شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول