اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش تولیدات داخلی

مشکلات تولید ‌کنندگان و صنعت‌گران به گوش مسئولان رسانده شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشکلات تولید ‌کنندگان و صنعت‌گران برای تحقق شعار سال جاری و افزایش تولیدات داخلی باید به گوش مسئولان رسانده شود.

مشکلات تولید ‌کنندگان و صنعت‌گران به گوش مسئولان رسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داوودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای تحقق پیام رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این همایش برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌شود و برگزاری این همایش همانند یک شوکی است که به مباحث اقتصادی وارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در 11 خردادماه جاری با رویکرد‌های مختلف در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این همایش مسئولان استانی و کشوری، تولید کنندگان، صنعت‌گران، اساتید دانشگاه و افراد فعال در عرصه‌های اقتصادی نیز حضور دارند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر استقبال سازمان‌های اجرایی و مجموعه‌های فعال در استان در راستای برگزاری این همایش بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری این همایش از سوی شورای شهر اصفهان ارائه شده است، ادامه داد: در حال حاضر استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، خانه صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی نیز آمادگی خود را برای برگزاری این همایش اعلام کرده‌اند.

داوودی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: شنیدن مشکلات تولید‌ کنندگان، نهادینه شدن استفاده از تولیدات داخلی و ملی در سطح جامعه، تحقق‌بخشی به پیام رهبر معظم انقلاب در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و بررسی چالش‌های تولید در بخش خصوصی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش در اصفهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک همایش علمی صرف نیست، افزود: مشکلات تولید ‌کنندگان و صنعت‌گران برای تحقق شعار سال جاری و افزایش تولیدات داخلی باید به گوش مسئولان رسانده شود و با برگزاری این همایش این موضوع محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: در این همایش راهکار‌های مبارزه با مشکلات مربوط به خرید کالا‌های خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در پایان همایش نیز راهکار‌های منطقه‌ای و ملی نیز بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در این زمینه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: رسانه‌ها باید در راستای این موضوع نقش خود را ایفا کنند و با اطلاع‌رسانی مناسب مردم را به خرید کالا‌های داخلی تشویق کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول