اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:

همایش ملی کارآفرینی در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: همایش ملی کارآفرینی، اشتغال و توسعه روستایی با محوریت جایگاه دهیاران در آینده نزدیک در شهرکرد برگزار می‎شود.

همایش ملی کارآفرینی در شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله تقی‌پور ظهر امروز در سومین جشنواره کسب و کار و کارآفرینی در شهرکرد اظهار داشت: در شاخص‌گذاری که در سال گذشته انجام گرفت، بیش از ‌هزار نفر آموزش‌های لازم را در راستای ایجاد فضای کسب و کار در استان فرا گرفتند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام گرفته در جهاد دانشگاهی این استان در سال گذشته، افزود: راه‌اندازی سامانه آزمون آنلاین از مهم‌ترین اقدامات بود که این فرصت را برای ما فراهم ‌کرد تا آزمون‌های کارآفرینی را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

تقی‌پور با بیان اینکه موسسه کارآفرینی استان در سال 89 توانست رتبه برتر کارآفرینی را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: در سال جاری و سال گذشته هم کارآفرینان استان توانستند درخشش خوبی از خود در جشنواره کارآفرینی کشور نشان دهند.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، راه‌اندازی مرکز مشاوره شغلی در استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت: تاسیس و راه‌اندازی شعبه اشتغال و اجرای دوره‌های آموزشی کارآفرینی به تفکیک رشته‌های تخصصی از دیگر این برنامه‌هاست.

تقی‌پور از اجرای طرح مطالعاتی و مدل‌سازی توسعه روستایی با تاکید بر اشتغال دانش‌آموختگان مراکز آموزش عالی خبر داد و افزود: همایش ملی کارآفرینی، اشتغال و توسعه روستایی با محوریت جایگاه دهیاران با همکاری استانداری در آینده نزدیک در این استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول