اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد

لزوم اجرای فریضه امر به معروف در ادارات و سطح جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه گنبدکاووس بر لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سطح جامعه تاکید کرد.

لزوم اجرای فریضه امر به معروف در ادارات و سطح جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی عصر دوشنبه در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فعال شدن ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک رهبر مذهبی بود که توانست با اتکا به خداوند دنیا را منقلب کند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در روش رهبری امام خمینی (ره) نمود داشت، به سخنی از سید جمال‌الدین اسدآبادی اشاره کرد و افزود: اول خودمان باید عامل به معروف آن باشیم تا بتوانیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به نحو احسن به جا آوریم.

سبحانی با اشاره به اهمیت اقامه نماز به عنوان واجب دینی اذعان کرد: خواندن نماز اول وقت را باید از خودمان و نزدیکانمان شروع کنیم بعد این مسئله را به سطح جامعه تسری دهیم.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید به لزوم عمل به پیام رهبری در خصوص تولید ملی، حمایت از سرمایه ایرانی افزود: ورود لباس‎ها و مدهای خارجی سبب شده جوانان به خرید این لباس‎ها بپردازند در حالی که باید در راستای تقویت ملی به تولید لباس‎های مطابق با شئون اسلامی در کشور اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

سبحانی با اشاره به لزوم رعایت عفت عمومی اظهار داشت: اگر وضعیت حجاب مراجعه‌کنندگان به ادارات مناسب نیست مدیران این دستگاه‎ها باید در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

وی همچنین افزود: در راستای حفظ شئونات اسلامی بهتر است کلاس‎های دانشجویان پسر در دانشگاه‎ها از کلاس‎های دانشجویان دختر جدا باشد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: کارکنان ادارات دولتی با ارباب رجوع رفتار مناسب داشته باشند و با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و رفع مشکلاتشان فریضه امر به معروف و نهی از منکر را  انجام دهند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول