اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان خبر داد

ایجاد منطقه سبز امر به معروف در رشت

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از ایجاد منطقه سبز تذکر زبانی امر به معروف در رشت خبر داد.

ایجاد منطقه سبز امر به معروف در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده سه‌شنبه شب در جلسه سیاست‌گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان مسئولیت ستادهای امر به معروف در شهرستان‌ها را به عهده ائمه جمعه دانست و اظهار کرد: امامان جمعه مسئولیت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در ستادهای احیای امر به معروف در شهرستان‌ها را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه گیلان 29 امام جمعه دارد، افزود: برنامه‌های ستاد احیا به صورت متمرکز کشوری، استانی و غیرمتمرکز شهرستانی اجرا می‌شود.

شفیعی‌زاده اجرای برنامه‌های کشوری ستاد احیا را الزامی خواند و تصریح کرد: تذکر زبانی در شش شهر گیلان اجرا می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اجرای تذکر زبانی در 90 شهر در کشور، بیان کرد: تذکر زبانی در شهرهای صومعه‌سرا، رودبار، رودسر، لنگرود، فومن و بخشی از شهر رشت اجرا می‌شود.

وی انجام امر به معروف و نهی از منکر در رشت را نیازمند ایجاد بستر مناسب دانست و ابراز کرد: زیرساخت‌های مناسب به دلیل وسعت شهر رشت برای تذکر زبانی فراهم نیست.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه یک منطقه در شهر رشت به عنوان پایلوت تذکر زبانی انتخاب شده است، اظهار کرد: تذکر زبانی در محدوده میدان فرهنگ، میدان دفاع مقدس تا سبزه میدان اجرا می‌شود و منطقه سبز نامگذاری شده است.

این مسئول، اداره ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را به صورت مردمی عنوان کرد و گفت: امسال ساختمان ستاد احیای امر به معروف گیلان در رشت ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول