اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مسئولان برای انجام امر به معروف توپ را به زمین همدیگر شوت نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است، گفت: مسئولان برای انجام امر به معروف و نهی از منکر توپ را به زمین همدیگر شوت نکنند.

مسئولان برای انجام امر به معروف توپ را به زمین همدیگر شوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار کرد: یکی از مسائلی که موجب اجرای هماهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌شود، برگزاری جلسات متمرکز در استان است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه با گزارش ارائه شده در استان زنجان این مسئله صورت نگرفته و 12 جلسه‌ای که باید در طول یک سال در استان زنجان تشکیل می‌شد، تشکیل نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تعداد معروفات و منکرات به درستی مشخص نیست و کسی نمی‌تواند تعداد درستی برای آن مشخص کند، افزود: در چارچوب معروفات و منکرات باید اقدامات لازم در استان صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است، اضافه کرد: همه در اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند.

رئوفی‌نژاد اظهار کرد: در انجام امر به معروف و نهی از منکر همه افراد وظیفه دارند و مسئولان در انجام این وظیفه نباید توپ را به زمین همدیگر شوت کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه مسئولان به فراخور وظایفی که دارند، پیشگیری از منکر و امر به معروف است، اضافه کرد: با تشویق افرادی که کارهای شایسته انجام می‌دهند و نهی افرادی که منکر انجام می‌دهند، اقدام مناسبی در زمینه پیشگیری از این موضوع است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات دولت نهم و دهم در زمینه اقدامات فرهنگی افزود: با آمار به دست آمده بیش از 8 هزار میلیارد تومان در زمینه مسائل فرهنگی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هر استان و هر شهر کار فرهنگی مختص به خودش را نیاز دارد، اضافه کرد: باید نیاز جامعه بررسی شده و برای هر جامعه کار فرهنگی مربوط به آن انجام شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول