اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف:

سعادت انسان‌ها از امر به معروف سرچشمه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: تمام سعادت انسان‌ها از امر به معروف و نهی از منکر سرچشمه می‌گیرد.

سعادت انسان‌ها از امر به معروف سرچشمه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر پیش از ظهر امروز در همایش مسئولان و دبیران ستاد احیای گیلان که به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز برگزار شد، اظهار کرد: ستادهای احیای امر به معروف باید به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی به جایگاه و نقش فریضه امر به معروف در جامعه اشاره کرد و افزود: فعالیت ستاد احیا بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بوده و این امر نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

زرگر ستاد احیای امر به معروف را هماهنگ کننده بین ارگان‌ها دانست و تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند برای احیای معروف و زدودن منکرات هماهنگ کننده بین ارگان‌ها باشد و این امر با فعالیت‌های اجرایی متفاوت است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام امر به معروف را از فریضه‌های دینی مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: تمام امامان (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر حرکت کردند و در این راه شهید شدند.

وی، وظیفه اعضای ستاد احیای امر به معروف را از عامه مردم سنگین‌تر عنوان کرد و ابراز داشت: امید مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و مردم به ستاد احیا است و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

زرگر اولویت ستاد احیا را امر به معروف و نهی از منکر خواند و اذعان کرد: تمام سعادت انسان از امر به معروف و نهی از منکر سرچشمه می‌گیرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در جلسه ویدئو کنفرانس دبیران ستاد‌های احیای امر به معروف بر آموزش امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مراکز نیروهای مسلح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی  امر به معروف را نیازمند آموزش دانست و افزود: آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید توسعه و گسترش یابد.

وی با بیان اینکه آموزش می‌تواند فریضه امر به معروف و نهی از منکر را احیا کند، تصریح کرد: دو کتاب آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برای سربازان و نیروهای پایور و کادر نیروهای مسلح در حال تدوین است.

بهرامی حمایت از تشکیل دفاتر امر به معروف و نهی از منکر را از جمله فعالیت‌ها در مراکز نیروهای مسلح عنوان کرد و یادآور شد: هنوز در بعضی از شهرستان‌ها این دفاتر تشکیل نشده است.

به گفته وی، وضعیت تالارهای پذیرایی و مراکز سیاحتی نیروهای مسلح در بحث امر به معروف و نهی از منکر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول