اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی شورای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج استان زنجان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی شورای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج زنجان

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در برخی از پایگاه‌های بسیج استان راه‌اندازی شده است و اقدامات لازم را برای ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بسیج علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در پایگاه‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات در جامعه انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ائمه جماعات عضو این شورا هستند، افزود: ریش سفیدان، خانواده‌های شهدا و افراد با نفوذ محله و ضابطین در این شوراها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به ساماندهی این شورا در همه پایگاه‌های بسیج استان زنجان در سال جاری تصریح کرد: وظیفه این شورا برخورد لسانی با افراد است.

سردار کرمی از برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه خبر داد و افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف استان برنامه‌های مختلفی را در این زمینه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان خاطرنشان کرد: دبیری این ستاد بر عهده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است که مسائل و مشکلات در این خصوص با حضور امام جمعه زنجان بررسی می‌شود.

 

*ابلاغ 200 عنوان برنامه به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از ابلاغ 200 عنوان برنامه به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در محورهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز نیز بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدائی از مناطق محروم فعالیت‌های خود را انجام می‌دادند.

سردار کرمی با بیان اینکه 198 پروژه بسیج سازندگی از سوی قرار گاه خاتم در سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود، افزود: 36 پروژه اجرایی شده و مابقی پروژه‌ها نیز تا پایان سال پی‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول