اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف سوادکوه:

34 شورای امر به معروف در سوادکوه راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سوادکوه با تاکید بر همگانی‌شدن تذکر لسانی گفت: 34 شورای امر به معروف و نهی از منکر در رده‌های مختلف مقاومت سوادکوه راه‌اندازی شده است.

34 شورای امر به معروف در سوادکوه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی صبح امروز در نشست نحوه اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر از موضوع‌های مظلوم جامعه ما محسوب می‌شود، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید توسط تمام مردم جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: تربیت و آموزش نسل جوان، بسیجیان و آحاد مردم از فعالیت‌های ما در نهادینه کردن موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه تربیت مناسب نسل جوان مقدمه موفقیت در اهداف امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: تربیت درونی مهم‌ترین عامل کاهش منکرات در جامعه است.

درزی از فعالیت 34 شورای امر به معروف و نهی از منکر در رده‌های مختلف مقاومت سوادکوه خبر داد و خاطرنشان‌کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر رده‌های مقاومت شامل روحانی، دهیار، شورای اسلامی، افراد معتمد و فرمانده پایگاه مقاومت است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سوادکوه به برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی فعالان امر به معروف و نهی از منکر سوادکوه اشاره کرد و گفت: در دستورالعمل صادر شده 9 مرحله امر به معروف از تذکر لسانی تا تشکیل پرونده قضایی در مجرای قانونی پیش‌بینی شده است.

وی به عملی کردن نظرات مقام معظم رهبری در جامعه تاکید کرد و تصریح کرد: فراگیری تذکر لسانی در جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری است که با همه‌گیر شدن تذکر لسانی شاهد کاهش چشمگیر منکرات در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول