اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

امر به معروف و نهی از منکر مدارس باید فعال شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: بهترین مکان برای احیای امر به معروف و نهی از منکر مدرسه است که شوراهای فریضتین در مدارس باید فعال شوند.

امر به معروف و نهی از منکر مدارس باید فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این مدیریت اظهار داشت: اطاعت از رهبری حلال تمام مشکلات جامعه است و تا زمانی که مردم به ولایت‌فقیه اعتقاد قلبی نداشته باشند و به اهمیت این امر مهم پی نبرند، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه نمی‌شود.

وی ضمن تبریک حلول ماه رجب به فضایل و اعمال این ماه اشاره کرد و افزود: خداوند را سپاسگزار هستیم که به ما توفیق داد تا یک‌بار دیگر وارد ماه رجب شویم و بتوانیم از معنویات این ماه استفاده ببریم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش زابل خاطرنشان کرد: زمینه ورود به ماه مهمانی خداوند، ماه رجب و شعبان است و ما باید از خداوند بخواهیم و دعا کنیم که به ما توفیق دهد تا اعمال این ماه‌ها را به نحو احسن انجام دهیم.

معزی همچنین با تبریک سوم خرداد روز فتح خرمشهر که به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است، گفت: تقارن روز اول ماه رجب و روز سوم خرداد را به فال نیک می‌گیریم و این روز به یاد ماندنی را باید با شکوه هرچه تمام‌تر جشن بگیریم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مکان‌های احیای امر به معروف و نهی از منکر مدارس هستند که باید این شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس شهرستان زابل فعال شوند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: در شش ماه دوم سال قبل 9 جلسه در راستای ستاد احیای فریضتین برگزار شد که آموزش و پرورش زابل عضو برتر ستاد شئون اسلامی در بین ستادهای این شهرستان شناخته شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش زابل نیز در ادامه این جلسه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد در سال گذشته پرداخت.

غلامرسول محمودی افزود: برگزاری تعداد 9 جلسه و برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب، برگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهیده سندگل و پردل، برگزاری مسابقه انشاء نویسی در سطح آموزشگاه‌ها و تهیه احادیث در این زمینه و نصب در تابلوی اعلانات مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول