اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان خبر داد

برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور در آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان از برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه باشگاه‌های کشور با حضور 400 نفر شرکت کننده تیرماه امسال در آستارا خبر داد.

برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور در آستارا

محمد ذات‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گیلان از استان‌های با سابقه در پرورش اندام و بدن‌سازی است، اظهار کرد: هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان در پنج رشته ورزشی پرورش اندام، پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی، بدنسازی و بادی‌کلاسیک فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در رشته‌های پرورش اندام، پاورلیفتینگ، پرس سینه، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی قهرمانان فراوانی به ورزش گیلان معرفی شده‌اند، تصریح کرد: مسابقات ورزشی زیادی در این راستا برگزار شده است.

مربی بین‌المللی تغذیه و بدن‌سازی از کانادا، به برگزاری مسابقات پرس سینه بدون لوازم در گیلان اشاره کرد و گفت: اخیرا مسابقات پرس سینه بدون لوازم در خمام رشت در گروه نوجوانان و بزرگسالان برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه این مسابقات استانی برای انتخابی مسابقات کشوری بوده است، خاطرنشان کرد: تیرماه امسال مسابقات قهرمانی پرس سینه باشگاه‌های کشور با حضور 400 نفر در آستارا برگزار می‌شود.

ذات‌پرور از فعالیت بالغ بر 300 باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام در گیلان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد حدود 100 باشگاه در رشت است.

به گفته وی، هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان دارای 60 داور رشته پاورلیفتینگ، 42 داور پرورش اندام و 9 داور مچ‌اندازی است.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان استقبال جوانان از این رشته در استان را خوب دانست و تصریح کرد: بالغ بر 15 هزار ورزشکار در باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش اندام استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول