اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش‌ اندام گیلان خبر داد

برگزاری کلاس داوری درجه 3 پرورش‌ اندام در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان از برگزاری کلاس داوری 3 پرورش‌ اندام کشور تا پایان هفته جاری در رشت خبر داد.

برگزاری کلاس داوری درجه 3 پرورش‌ اندام در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد ذات‌پرور ظهر امروز در جریان برگزاری سمینار داوری درجه سه پرورش‌ اندام کشور در این شهر، از حضور حدود 25 مربی و علاقه‌مند به فراگیری پرورش اندام سراسر کشور در سمینار داوری خبر داد.
به گفته وی، افرادی که می‌خواهند در کلاس داوری درجه سه پرورش اندام حضور یابند باید در این سمینار شرکت کنند ضمن اینکه نمره آن در کلاس داوری درجه سه پرورش اندام لحاظ می‌شود.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌ اندام گیلان، درباره برگزاری پنجمین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بدون لوازم در باشگاه‌های استان خاطر نشان کرد: در این رقابت‌های انتخابی قهرمانی کشور بیش از 65 ورزشکار در قالب 26 تیم از سراسر باشگاه‌های استان در چهار رده سنی شرکت داشتند.
وی، با اشاره به قهرمانی رده سنی نوجوانان رقابت‌های پاورلیفتینگ بیان داشت: در این رده سنی باشگاه جعفریان املش با 45 امتیاز رتبه نخست را به دست آورد و باشگاه باب‌الحوایج رحیم‌آباد و باشگاه افشین خشکبیجار دوم و سوم شدند.
ذات پرور، ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز باشگاه افشین خشکبیجار با 41 امتیاز رتبه نخست را از آن خود کرد و باشگاه پوریای ولی رانکوه و باشگاه هیئت فومن دوم و سوم شدند.
وی با اشاره به استقبال ورزشکاران از رشته‌های پرورش‌اندام، خاطر نشان کرد: هیئت بدنسازی استان در رشته‌هایی نظیر پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، پرس سینه، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی قهرمانان زیادی به ورزش گیلان معرفی کرده است.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان یادآور شد: هفته گذشته نیز نخستین مدال تاریخ پرورش اندام گیلان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به نام بهنام مظفری ثبت شد.
وی درباره مشکلات هیئت بدنسازی استان ابراز داشت: با توجه به بیشترین آمار بیمه شده ورزشی و کسب افتخارات متعدد، این هیئت هنوز دفتر مستقلی برای فعالیت‌های پیش‌رو در اختیار ندارد و همواره در اعزام قهرمانان این رشته به رقابت‌های برون استانی مشکل مالی داریم که در این زمینه نیازمند نگاه مدیران ورزش گیلان و افتخارآفرینی بیشتر هستیم.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول