اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان کرمان:

کرمان استعدادهای زیادی در پرورش اندام دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان کرمان گفت: در کرمان استعدادهای بی‌شماری در پرورش اندام وجود دارد و می‌توانیم در آینده نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.

کرمان استعدادهای زیادی در پرورش اندام دارد

کامران صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی که به میزبانی کرمان برگزار شد، شرایط متفاوتی داشت که به رضایت تمام ورزشکاران و دست‌اندرکاران شرکت کننده در این مسابقات ارتباط پیدا می‌کند.

وی افزود: به گفته مسئولان فدراسیون، کرمان میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات بود؛ ما نیز با کمک شهرداری کرمان، شورای شهر و سایر نهادها توانستیم نظر مثبت همه حاضران در این رقابت‌ها را جلب کنیم.

صنعتی خاطرنشان کرد: در این مسابقات که انتخابی تیم ملی بود، کرمان به همراه تهران بیشترین مدال و دعوت به تیم ملی را داشت.

وی گفت: ما توانستیم چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کنیم و حقانیت خود را در این رشته محبوب بین جوانان به همگان ثابت کنیم.

رئیس هیئت پرورش اندام استان کرمان بیان داشت: هدف از گرفتن میزبانی و برگزاری مسابقات در کرمان ایجاد شور و انگیزه میان جوانان و ورزشکاران کرمانی و حضور بیشتر ورزشکاران کرمان در تیم ملی بود.

وی تصریح کرد: در کرمان استعدادهای زیادی در پرورش اندام وجود دارد و ورزشکاران ما توانسته‌اند در پنج سال اخیر یک دوره نایب قهرمانی و یک مقام سومی در رقابت‌های قهرمانی کشور را به دست آورند.

صنعتی گفت: با اهمیت دادن به جوانان می‌توانیم در مسابقات آینده قهرمانی کشور توانایی‌های خود را نشان دهیم و با کمی تلاش باز هم برای کرمان افتخار‌آفرینی کنیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول