اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

اعتقاد خاصی به انجمن شدن پرورش اندام ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه رئیس فعلی هیئت پرورش اندام استان اصفهان سالیان سال با این ورزش دست ‌و پنجه نرم کرده و زحمات زیادی برای این رشته ورزشی کشیده است از نظر شخصی علاقه‌ای به انجمن شدن رشته پرورش اندام ندارم.

اعتقاد خاصی به انجمن شدن پرورش اندام ندارم

سیداحمد عطایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به مانند یک سرباز دستورات وزارت ورزش و جوانان را انجام می‌دهد و درصورتی که قرار بود هیئت انجمن‌های ورزشی نیز زیر نظر هیئت پرورش اندام فعالیت کند به طور حتم جواد پرورش نیز وظایف سربازگونه خود را به خوبی انجام می‌داد.

وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه مقوله آموزشی را در سال جاری به خوبی دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: این آموزش برای تمام کمیته‌‌های زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی انجام می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بیان داشت: از جمله اقداماتی که با جدیت توسط هیئت انجمن‌های ورزشی انجام می‌شود، برخورد مناسب و قانونی با متخلفان ورزش‌های هوایی و ارسال پرونده این افراد به سمت مراجع قضایی است.

وی در مورد وعده‌های داده شده از طرف برخی از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان مبنی بر ارائه سالن ورزشی و زمین چمن اختصاصی اظهار داشت: قول‌های مساعدی در این مورد داده شده است که البته پس از گذشت دو ماه از سال هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

عطایی تاکید کرد: ورزشکاران فعال در هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با مشکلات زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول