اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر

مسابقات پرورش اندام در سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کردستان گفت: مسابقات انتخابی پرورش اندام و بادی کلاسیک در ایام دهه فجر امسال در سنندج برگزار شد.

مسابقات پرورش اندام در سنندج برگزار شد

علی پژگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سنندج برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این دوره رقابت‌ها 70 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در قالب هشت شهرستان سطح استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کردستان، مسابقه مذکور با حضور شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، بیجار، قروه، دیواندره، کامیاران و مریوان برگزار شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: در پایان این دوره رقابت‌ها در رده سنی جوانان باشگاه‌های روئین‌تن و نام‌آوران از سنندج به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و تیم سقز به عنوان سوم دست یافت.

پژگل همچنین اظهار داشت: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های شهرستان‌های سقز و مریوان به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند و باشگاه روئین‌تن سنندج در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گفته وی در رده سنی پیشکسوتان نیز در بخش مستر 1 منصور فرج‌زاده و در مستر 2 مسعود بیابانی از شهرستان سقز به عناوین اول دست یافتند.

پژگل خاطر نشان کرد: در رشته بادی کلاسیک ورزشکاران شهرستان سقز به عنوان نخست دست یافتند و باشگاه روئین‌تن سنندج و شهرستان کامیاران به عناوین دوم و سوم رسیدند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان در پایان اعلام کرد: نفرات برتر مسابقات مذکور جهت حضور در مسابقات کشوری 26 بهمن‌ماه سال جاری به اصفهان اعزام خواهند شد.

همچنین غیاث احمدی، میلاد حیدری و زکریا قاسمی به مسابقات مردان آهنین قهرمانی کشور راه یافتند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول