اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات پرورش اندام در کرمان

نفرات انتخابی تیم ملی پرورش اندام معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان پرورش اندام و بادی کلاسیک در کرمان، نفرات برتر برای حضور در تیم ملی مشخص شدند.

نفرات انتخابی تیم ملی پرورش اندام معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمعه شب مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در کرمان که با حضور 109 شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور طی دو روز در سالن ورزشی فجر کرمان برگزار شد، پایان یافت.

در روز پایانی این رقابت‌ها حدود 50 ورزشکار در 10 وزن برای حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی بانکوک که در شهریور ماه برگزار می‌شود، معرفی شدند.

در وزن 55 کیلوگرم این مسابقات فرشاد گنجی از تهران و رشید قلعه‌شاهینی از کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل میرزایی از گلستان، احسان مجتبی‌مقدم از کرمان، معراج شال‌فروش و علی عادلی از تهران و محسن مهرام‌فر از همدان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در 65 کیلوگرم حمیدرضا مرادخانی از کرمان، محمدجواد فراهانی از تهران، معین رجایی از کرمان، مجید تجری از گلستان و محمد ترک‌زاده از کرمان با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا پنجم راهی تیم ملی شدند.

در وزن 70 کیلوگرم، احسان احمدی و محمود آزادی از تهران، هادی محمدی از فارس، مراد دوئی از هرمزگان و سیدعلیرضا حسینی از تهران به ترتیب جایگاه‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در وزن 75 کیلوگرم حبیب‌الله معمر از تهران، مسعود نیکنام از خراسان شمالی، آرش احمدی از تهران، مهدی آقابابایی از کرمانشاه و سعید شاه‌نظر خان از تهران با کسب رتبه‌های اول تا پنجم به تیم ملی راه یافتند.

در وزن 80 کیلوگرم یاسر اسماعیلی از کرمان، حامد داوودآبادی، محمد نوری و مجتبی کربلایی از تهران راهی تیم ملی شدند.

در 85 کیلوگرم امیرحسین سعادت‌نیا از کرمان، عین‌الله پسندپور از البرز، علیرضا سرلک از تهران، مهدی قنواتی از اصفهان و شهرام داداشی از گیلان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در وزن 90 کیلوگرم بهنام یوسفی از تهران، علی شهریاری از کرمان، علیرضا اسماعیل‌نژاد از یزد، آیت نجدباقری از تهران و امید ابوالحسنی از کرمان موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

در وزن 100 کیلوگرم رضا نوری‌آرا از البرز، علیرضا رضایی، عباس قاسمی و اصغر مصطفوی از تهران و مصطفی نمازی‌فرد از قزوین با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا پنجم به تیم ملی راه یافتند.

در وزن به علاوه 100 کیلوگرم نیز حامد مروج از کرمان، امین کیان، حسن پناهی و محمد قاسمی از تهران و امیر نعیم‌حسنی از کرمان راهی تیم ملی شدند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول